Wednesday, March 24, 2010

OMEGA PLUS CHEWABLES

TAHUKAH ANDA?

"Kanak-kanak yang mengalami kekurangan minyak Omega-3 lebih cenderung mempunyai masalah tingkah laku dan pembelajaran"
....John R Burgess.
"Untuk mendapat perkembangan otak yang optima janin dan bayi memerlukan Omega-3 yang cukup."....William Connor
KEKUATAN OTAK


Otak manusia adalah organ yang paling kuat bekerja. Organ ini mengawal atur semua fungsi tubuh. Organ yang mempunyai berat sebanyak 3 paun ini mengkoordinasi aktiviti - aktiviti sistem saraf, tugas yang melibatkan pemprosesan maklumat, pembelajaran, menaakul, intelek, memori, kesedaran dan emosi.


Otak terdiri daripada 60% lemak, oleh sebab itu organ ini memerlukan asid lemak perlu ( DHA & EPA ) dan lesitin ( philosopyl Choline ) untuk berfungsi secara normal, lebih-lebih lagi untuk bayi dan kanak-kanak.


OMEGA PLUS CHEWABLES


Dirumuskan oleh pakar pemakanan, Omega Plus Chewables menggabungkan kebaikan minyak Omega-3, Lesitin dan serbuk buah-buahan didalam satu kunyahan tablet yang lazat.


Omega Plus Chewables membekalkan kedua-dua bahan ini sebagai "makanan" untuk otak.


Suplemen ini dirumuskan khas unuk memenuhi permintaan ibubapa/penjaga dalam memastikan perkembangan mental dan fizikal anak-anak mereka berkembang secara maksima.


Minyak Omega-3 diekstrak daripada ikan tuna laut dalam. Sumber DHA yang berkualiti tinggi dan EPA, kedua-duanya adalah bahan binaan penting untuk otak.


Omega-3 bersama Lesitin dari protien soya, dikethui memberikan rangsangan yang sangat berkesan untuk fizikal, mental dan aktiviti glandular.



HARGA RUNCIT : RM 76
TEMPAHAN ONLINE,SILA KLIK GAMBAR DIBAWAH




KLIK DISINI

HEALTHY PRODUCT © 2008. Design by :GOLDPOWER2U.COM